Gaveindpakning:
Total:
Rabatkupon/voucher:
Gå til kurv

Varen er nu lagt i kurven

Du kan nu shoppe videre eller få vist din indkøbskurv.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Find hurtigt og nemt svar på dine spørgsmål vedr. e-handel på www.kop-kande.dk her:

1. Hvad koster levering?
Du kan vælge mellem 4 forskellige former for forsendelse, når du handler online hos www.kop-kande.dk:

a. Hent i din lokale Kop & Kande butik: kr. 0,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, skal du selv afhente din pakke i den Kop & Kande butik, du har valgt i forbindelse med din bestilling. Du får besked pr. sms og e-mail når din pakke er klar til afhentning (forsendelse kr. 0,-)

b. GLS pakkeshop: kr. 39,- (Gratis ved køb over kr. 500,-)

Hvis denne forsendelsesform er valgt, skal du selv afhente din pakke i en af GLS’ mere end 1.200 Pakkeshops. Du får besked pr. sms og e-mail, når din pakke er klar til afhentning. Hvis du køber for kr. 500,- eller derover, og vælger levering med GLS pakkeshop, betaler vi forsendelsen (forsendelse: kr. 0,-).

c. GLS Erhverv: kr. 39,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, bliver varen leveret til den erhvervsadresse, du angiver i forbindelse med afgivelse af din bestilling. Der kan kun leveres til erhvervsadresser med denne forsendelsesform, og GLS leverer normalt inden kl. 14 den efterfølgende arbejdsdag.

d. GLS Hjemmelevering: kr. 39,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, bliver varen leveret til din adresse. Du informeres pr. mail om leveringsdato og anslået leveringstidspunkt for din pakke. Hvis du ikke kan tage imod pakken på det angivne tidspunkt, aftales alternative leveringsmuligheder direkte med GLS.

e. Postnord pakkeboks: kr. 39,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, bliver varen leveret til den pakkeboks du har valgt ved bestilling. Når en pakke ligger klar til afhentning, giver Postnord dig besked om det. Når du får beskeden på mail eller sms, får du 2 pinkoder. Koderne skal du taste på Pakkeboksens skærm. Når du får beskeden på en blanket, skal du medbringe din blanket "Post til afhentning" og følge vejledningen på automaten

f. Postnord privatpakke: kr. 69,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, bliver varen leveret til din adresse af Post Nord Pakkepost. Post Nord omdeler også til privatadresser lørdag.

Rettidig levering forudsætter, at Postnord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Postnord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Postnords kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er, at minimum 99 % af pakkeposten er fremme rettidigt. Bemærk dog, at denne procentsats er gennemsnitlig, og kan dække over lokale variationer. Bemærk også, at der ikke kan leveres på søndage og helligdage.

g. Postnord erhvervslevering: kr. 39,-
Hvis denne forsendelsesform er valgt, bliver varen leveret til den erhvervsadresse, du angiver i forbindelse med afgivelse af din bestilling. Der kan kun leveres til erhvervsadresser med denne forsendelsesform, og leveringen vil ske indenfor normal arbejdstid mandag-fredag.

2. Kan jeg vælge gaveindpakning?
Ja, det kan du. Du kan altid vælge mellem 2 typer gavepapir og indpakning koster 15 kr. pr. vare der ønskes indpakket.

3. Kan jeg bytte mine online-køb i en butik?
Alle varer købt på www.kop-kande.dk påsættes byttemærke og kan byttes til en anden vare eller et tilgodebevis i alle Kop & Kandes fysiske butikker indenfor. Dette er en service, vi tilbyder i samarbejde med Kop & Kande buitkkerne. Du kan ikke få dine penge refunderet i vores fysiske butikker. Ønsker du købesummen retur, så skal du i stedet gøre brug af din fortrydelsesret – se mere nedenfor eller i vores e-handelsbetingelser

4. Har jeg fortrydelsesret?
Ja, du har 30 dages fortrydelsesret regnet fra den dato, du modtager varen. Fortrydelsesretten kan udøves uden at angive nogen bestemt grund ved at sende meddelelse til Kop & Kande WEB herom via almindeligt brev eller kontaktformularenFortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender os meddelelse herom inden udløbet af fortrydelsesfristen.

Giv besked om fortrydelsen til følgende adresse og husk at inkludere dit ordrenummer:
Kop & Kande WEB ApS
Fabrikvej 13
8800 Viborg
via kontaktformularen 

Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den ved transportøren.

Du kan vælge at bruge vores standard fortrydelsesformular men det er ikke et krav. . Ønsker du uddybende oplysninger om din fortrydelsesret, kan du læse mere i vores e-handelsbetingelser.

Som en ekstra service, har vi vedlagt en forudbetalt returlabel sammen med din forsendelse. Hvis du bruger denne, skal du ikke betale for returfragten.

5 . Har jeg reklamationsret? 
Dine almindelige rettigheder i købeloven vedrørende mangelfulde varer, forsinkede varer eller varer, som ikke svarer til beskrivelsen, er selvfølgelig gældende ved køb på www.kop-kande.dk. Du har 2 års reklamationsret fra den dag, du har modtaget din vare og du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Hvis du ønsker at udøve din reklamationsret kan du kontakte os via kontaktformularen

6. Kan jeg bestille til senere levering?
Nej, det er desværre ikke en mulighed at ønske en senere leveringsdato – din bestilling afsendes hurtigst muligt og senest inden for 1-3 hverdage. Vær opmærksom på, at der ikke leveres på lørdage, søndage og helligdage.

7. Hvornår trækkes pengene på min konto?
Betaling hæves først på dit betalingskort, når varerne overleveres til forsendelse af Kop & Kande Web. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

På vores webshop kan du benytte følgende betalingskort:
- Dankort
- VISA/Dankort
- Mastercard
- VISA
- VISA Electron
- American Express
- JCB
- Mobilepay 

Overførslen af dine kortinformationer og det aftalte købsbeløb sker i krypteret form via Nets-godkendt DiBS-software. Kop & Kande gemmer ikke dine oplysninger, og der tages ikke gebyr ved betaling på webshoppen.

8. Kan jeg betale med rabatkupon. gavekort eller tilgodebevis?
 Ja - du kan anvende rabatkuponer fra Klub Kop & Kande, samt værdikoder fra sendentanke.dk på kop-kande.dk.  Det er desværre ikke muligt at bruge tilgodebevis eller fysiske Kop & Kande gavekort som betaling på webshoppen.

9. Kan jeg betale med EAN
Ja - repræsenterer du en offentlig virksomhed, kan du betale med EAN hos kop-kande.dk. Du indtaster blot ean nr. sammen med dine andresseoplysninger. Har du brug for hjælp, så kontakt vores kundeservice via kontaktformularen el. 86 61 43 00. Vi er ved telefonerne mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-14.00.

10. Videregives mine personlige oplysninger?
Dine oplysninger om navn, adresse osv. behandles fuldt fortroligt. Vi indsamler, behandler og lagrer data i overensstemmelse med persondataloven. Hvis du ønsker mere information vedrørende de oplysninger, vi indsamler, og måden hvorpå de bruges, kan du se vores persondatapolitik her.

Overførsel af dine kortinformationer og det aftalte købsbeløb sker i krypteret form via Nets-godkendt DiBS-software. Kop & Kande gemmer ikke dine oplysninger, og der tages ikke gebyr ved betaling på webshoppen.

11. Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadiget?
Er din pakke beskadiget ved levering, skal du huske enten at nægte modtagelse eller modtage med FORBEHOLD. Kontakt os via kontaktformularen så er vi klar til at hjælpe dig videre.

12. Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan bestille online 24 timer i døgnet. Vores kundeservice er åben mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-14.00 og du kan kontakte os via kontaktformularen. Din henvendelse besvares hurtigst muligt, dog må der forventes længere svartid i forbindelse med weekend, helligdage og Black Friday.